fest hos mig, wooo

igår var det en lyckad och rolig kväll! :) var på middag i töre hos carro, vi smällde i oss tacos. skitgott! sen satte vi igång och dricka och leka en massa kuliga lekar ;) vi hade skitkul och sen när klockan närmade sig elva så bar det av till busstationen för att vänta på bussen som vi skulle ta till hotellet ;p härjade i vänthallen så tiden gick fort och vi slapp då frysa. visste blev för fulla, vissa grina och dom flesta var glada :D på hotellet var det som vanligt.. inte skitkul och inte skittråkigt.
















vaknade typ tolv idag och var så jävla trött och bakis, så jag fortsatte sova tills klockan var två ungefär. välbehövligt! sen åkte jag och jim och hämta bakismat från kina. känner att jag behöver en iskall cola just nu, det skulle inte sitta helt fel.

rummet MÅSTE jag städa nununu. annars spyr jag, det är riktigt svinigt. och så måste jag plugga som en gris! fan vilken rolig söndag. imorgon börjar praktiken på brandstationen, ser fram emot det :) hoppas man har nå kunskaper kvar då man ska vara lärare typ, haha. nä nu måste jag slita mig..

Kommentarer
Postat av: cajjo

de var ju ni som gjorde den kul ;)

2008-09-08 @ 01:41:14
URL: http://www.cajjo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0