fjån?

jag som har längtat efter att bli vuxen och att få flytta till eget. tidigare idag då jag satt i mitt rum och packade ner allt som ska till lägenheten så fick jag plötsligt en klump i magen. men den försvinner nog då jim kommer imorgon :) det är bara han som saknas nu! allt blir nog bra direkt han kommer hem :)

och tänk, det är bara någon kilometer bort jag ska nu. planerna och flytten till uppsala vet jag däremot inte hur jag ska klara av? hahaha, och jag som varit så kaxig. det är rätt roligt om man tänker efter. nåja, jag måste kanske mogna nått år till..

nu ska jag se oth och sen göra lite engelska. sen kanske man hinner vila innan träningen, men det är tveksamt. varför kan jag aldrig ta det lugnt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0