haaaard life

jag är helt slut. det är så mycket i skolan som jag ska hinna med, så det ända jag måste göra då jag kommer hem är att plugga, men inte gör jag det. jag börjar alltid och så fort det tar emot slutar jag, för vem ska kunna hjälpa mig? tänk att få komma hem en dag och bara känna att allt är bortgjord och att man är fri?! vilken känsla, men den får jag vänta på ett tag.

när jag slutade for jag och köpte mig ett par stövlar, men inte alls såna som jag egentligen vill ha. jag är smart, jag vet. så nu ska jag och lämna tillbaka dom och jag hatar det. tycker det är så pinsamt. tror mest jag köpte dom för tantens skull, alltid ska dom packa på en skor så man får dåligt samvete om man inte köper dom. haha, fast nog var det mitt fel med. jag har väl ändå mål i munnen :)

när jag kommer hem ska jag göra bort lite engelska, säger jag.. och sen bli det att fara på spinning/torso.

Kommentarer
Postat av: jennyw

jag vill å på spin/tors..... kmr om ja känner lite bättre... ooh, haru min vinnande tröja ? ;d

2008-09-18 @ 15:53:22
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0