helt färdig,

först 30 minuter svettig spinning och sen ett jävla hårt mag och ryggpass, jag är slut! nu ska jag gå och göra mig nå nyttig mat, duscha och sen se paradise.

haha, jo förresten så fick jim 9000 i böter idag då han var påväg till norge. smaskig summa! stackarn min, han har väl lite bättre saker och lägga pengarna på just nu? lägenheten syftar jag på. tycker så synd om han.. ;s

har bestämmt mig för att stanna hemma hela från praktiken dagen imorgon. kommer vara en helvetes dag imorgon och jag tänker då inte befinna mig på brandstationen när jag kan umgås med min kisse dom sista timmarna. usch, hur det låter, men vad ska man säga? ska stiga upp tidigt som fan imorgon och sossa på henne hela dagen. jag får gåshud bara jag tänker på det här. nä, nu ska jag få annat i huvudet.


tex, hur glad jag är för att Jim finns. han är den viktigaste personen i mitt liv! utan han hade jag inte varit någonting alls <3

Kommentarer
Postat av: EMMA

Hmm, snäll du är som gör mig ännu mer sugen :D

2008-09-11 @ 22:41:02
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0