ikea & frasses

har varit och shoppat ännu mer till lägenheten, riktigt snygga saker blev det! :) så nu ska jag snart dit och plocka undan allt skräp och fara med det på tippen och sen är det bara att sätta igån och städa. nu ska jag ringa på bordet som vi ska ha, om det finns kvar. svinsnyggt är det! :) och billigt. har även passat på att äta riktig flottismat, det var gott. lördagar får jag unna mig precis vad jag vill och idag blev det ett skrovmål.

det är tomt i huset. är hemma själv och det brukar aldrig känns så här ensamt och tyst. ingen som kom och mötte mig då jag körde upp med bilen på gården. det finns spår av ebba precis överallt. hår på mattan och hår överallt. filten i hennes älsklingsfotölj kommer jag aldrig att ta bort. det är hennes plats och där ska ingen annan sitta. nu ska jag gå ut och prata lite med henne och se så ljuset ännu brinner. fan vad det här är tungt! det är så overkligt. senast igår myste vi på och busa, och nu finns hon inte mer.. har inte kunna sova i natt. vaknade svintidigt med världens klump i magen, jag trodde jag hade drömt allt.

Kommentarer
Postat av: soppe

katter är dom underbaraste djuren, tråkigt det som har hänt

2008-09-13 @ 16:52:34
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0