lördag

godmorgon! jag har precis vaknat, men jag är trött som fan ännu. ska bränna en skiva och sen fara till lägenheten och fixa klart. har jag väl sagt tusen gånger nu, men det blir som aldrig riktigt färdigt. men idag så ;p

igår då jag kom hem från luleå så var jag och flickorna ut och åt på valhall och sen gick vi upp till anna och drack nå vinglas och sen gick på b4 och tog oss någon öl. skönt att bara umgås utan "riktigt fest". är spyless just nu och har inget sug alls till att dricka, men nästa helg blir det nog så då ska jag verkligen inte dricka i helgen. sen fick dom för sig att fara på lilla så jag och allex åkte dit med carro och anniken. kan säga att jag aldrig mer kommer fara dit, usch vilket ställe! jag och heidi for hem rätt tidigt, jag saknade sängen. och jag kan då säga att den aldrig varit så skön någonsin, efter en lång dag i luleå så hade jag svinont i benen.

och en sak som jag är jävligt glad över är att äntligen så ska jag få ta bort mina fula halsmandlar. blir i gällivare någongång snart, hoppas jag. fast om jag ska vara ärlig så är jag lite rädd ;o jag har aldrig blivit sövd eller legat på sjukhus så lite läskigt är det allt. får hoppas att jag blir friskare då dom säger hejdå till mig.

nu ska jag bränna skivan och sen ska jag äta och fara till lägenheten :)

Kommentarer
Postat av: carro

hahahaha:D

2008-09-20 @ 17:47:56
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0