måndag

och alla måndagar är precis lika ruttna..

trött som fan på morgonen, skolan cirkulerar i huvudet, man inser att det är fem långa dagar tills det är helg igen, osvosv. nej usch, kan man inte leva i en helg hela livet? haha.

men trots att det är måndag så har jag varit riktigt flitig på skolan idag. det är inte ofta det sker så därför är jag lite extra stolt ;p ska försöka hålla i det så att jag slipper plugga ihjäl mig då jag kommer hem från skolan. ordet projektarbete ekar i mitt huvud hela tiden, och jag hoppas att jag orkar ta tag i det, snarast! nog om skolan..

just nu sitter jag helt ensam i lägenheten och nöter lite dator. väntar på att klockan ska bli halv åtta så att jag får fara på spinning. känner att det är väldigt behövligt efter en helg som denna. jag har absolut inget att berätta om lördagen, haha och det kanske är bäst. jag hade iaf grymt kul :D kanske lite för kul..





när jag vaknade upp igår så tänkte jag att det skulle bli grymt skönt med en nykter helg, men då inser jag att vi har ju fan klassfest på fredag! satan.. men alkoholintaget i helgen kommer inte att vara stort, trots klassfesten, det kan jag lova ;D haha!

nu ska jag tvätta bort sminket och sen lägga mig och dega på soffan.

Kommentarer
Postat av: carro

haha ja! ;)

2008-09-29 @ 23:02:45
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0