söndag

då är det snart ny vecka igen. jag hoppas på att den går lika fort som dom brukar göra :) saknar min jim. och ännu mera saknar jag han då jag är i lägenheten.

har inte alls fått gjort speciellt mycket i helgen. helgen har bara varit plågsam och tung! igår kväll/natt så var jag livrädd. det hade jag aldrig varit om ebba sov med mig. jag hör och ser hon hela tiden, usch. det här är hemskt.. det är så jäkla tomt! jag hoppas att hon mår bra och har det jättebra där hon är. min gossi...


ikväll har jag varit på spinning/pump. kände verkligen att jag behövde träna och tänka på annat. och skönt var det, men jobbigt. nu ska jag ta mig en lååång och varm dusch och sen krypa ner i sängen. tror nästan jag ska sova med min mammi :) pappa jobbar natt så då kan ja passa på, sängen är så skön :)

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0