spinning/torso

ska snart iväg på spinnging/torso, kan inte bara klockan gå? gissa om jag längtar! har inte tränat så att svetten har sprutat sen gud vet när, jag svettas aldrig ordentligt då jag gymar så då känns det som att det inte tar nå. men om svetten sprutar så VET man att det har tagit ;D äh, vad jag jyrar. ska iaf bli skönt som tusan att komma igång med tränigen igen. det svider fortfarande i min urinblåsa, men jag får hoppas att jag inte tänker på det då jag tränar. det gör så förbannat ont! orkar inte far på vc nå mer, dom packa bara på mig mer penicilin. 20 kurer på ett år, hur normalt låter det? så nej, jag ska bota det själv med mina naturknep ;)

nu ska jag gå och byta om och sen får pappa köra mig, har slut bensin i bilen och jag vill inte tanka den! finns roligare saker att lägga pengar på faktiskt :)

och vet ni vad? IMORGON KOMMER OTH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0