And I will never see the sky the samee way, and I will learn to say goodbye to yeasterday

det var ett tag sen jag skrev här. det är inte så att jag har haft fullt upp precis, snarare så att jag har haft för lite att göra. helgen har ändå varit rätt bra :) lugn och skön.

fredag: då var jag carro carro fanny sara och anniken hos allex. vi hade "tjejkväll" och vi surrade nog om allt mellan himmel och jord, men mest om det här, haha ;D var egentligen meningen att vi skulle se film, men vi hade nog aldrig klarat att se en film då vi var så pass surriga som vi var. sedan var vi och ragga på stan, som var stendöd!

lördag:
jag vaknade pigg och jim vaknade bakfull. efter jag ätit frukost får jag på gymmet och tog ett slöpass, sen åkte jag och plocka upp jim. resten av eftermiddagen var ganska så tråkig. var hemma hela dagen och bara gick och vänta på att pappa skulle börja grilla. så när det väl blev middag så smällde jag i mig den alldeles för fort, men gott var det! efter det började jag och allex fundera ut vad man kan göra en lördagkväll då man har tråkigt, till slut blev det bio i luleå :) givetvis har allex en mycket udda filmsmak. hon älskar alla filmer som jim och sebbe vill se så jag förlorar alltid! vi såg fast and the furious, som var svindålig. jag ville se män som hatar kvinnor, men den viljan anade jag tidigt att jag aldrig skulle få igenom. det ända som var bra med bio i luleå var varma chips :D stolarna var oskönare än i kalix, och då är det illa.

söndag: världens tråkigaste dag. jag och jim gjorde i stort sätt ingenting. åt middag hos hans farmor, sen till steffe, jonas och sen hem till mig för att se på filip och fredriks söndagsparty. rekomenderas ej att se! sen såg vi oc och sov. det var den söndagen :) haha.

idag: har jag hunnit vara på skolan, på en mycket onödig lektion. sen har jag suttit på banken i 40 min! svinkul. och nu sitter jag här hemma och skolkar. kände inte för att fara på musiken idag så jag ska försöka göra bort det sista i projektarbetet. fast det känns alldeles för jobbigt, usch.

senare måste jag till heidi och låna en resväska. sen ska jag börja tvätta och packa lite så jag slipper stressa ihjäl mig imorgon. på onsdag åker vi, och det ska bli svinroligt! :) jag längtar. det var länge sen jag var borta från kalix och bara roade mig och hade kul.

nu ska jag byta till mjukiskläder och sen försöka plugga lite. längtar till ikväll då jag ska och träna. jag ska på aerobic två för första gången, och jag är faktiskt lite rädd. om jag absolut inte klarar av det så ska jag mörda erika! då har jag skämt ut mig onödan, haha.

förresten, nu känns allt tio gånger bättre och jag är gladare. bara för att jag vet att om jag blir sugen på godis så är det inte förbjudet ;) tur att man har världens starkaste vilja, NOT!


Kommentarer
Postat av: Allex

jag har inte alls udda filmsmak ;D

2009-04-20 @ 23:42:32
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0