And still I can't let you be, most nights I hardly sleep




vädret gör verkligen så att man blir glad, fast då finns det tusen miljarders problem som gör så att man tappar humöret och istället stänger in sig. humöret som man hade då man vaknade upp till en solig dag är plötsligt borta.

innan detta hände har jag jim och jani varit ute på isen och fiskat. fast jag följde endast med för att få lite färg och fräknar i mitt ansikte. tydligen blev det för kallt för jim efter en stund så vi begav oss hem. sen dess har jag suttit inne och irriterat mig på min familj. finns det något värre än då man redan är lite nere och sen kommer en sur jävla mamma hem som tror att hon är drottningen eller nå. där försvann humöret än en gång! hade man haft en glad familj så kanske dom sakerna som tynger ner en blivit en aning lättare.

jag och pappa ska fara och handla och jag ska köpa mig mörk choklad! allex påminde mig igår om att man faktiskt får ta en mörk choklad bit varje dag. ska se om detta kan hjälpa mitt humör på traven. annars tycker jag att jag är jätteduktig som hållt mig i fyra dagar nu. funderar på att börja röka eller snusa för att stilla mitt godissug, men det är ju inte heller hälsosamt. men det blir man iaf inte tjock av! haha, nä men det vore bra att ha nått som man tycker om som dämpar godissuget som finns där konstant.

jag längtar tills klockan blir sex för då ska jag svettas på stepbrädan.


Kommentarer
Postat av: jennipher

Ja, jag håller med :)

2009-04-15 @ 21:35:34
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: carro

här; "Att man faller symboliserar ångest inför skaker som man inte kan påverka"

2009-04-16 @ 16:24:00
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0