Baby if I act like THAT!

wiho! vaknade på världens bästa sätt imorse, min start på dagen kunde inte blivit bättre :)

jag klev upp och åt frukost och nu sitter jag här och mojsar i morgonrock. ska klä på mig strax och fara på stan. måste in på chili och se om ja hittar nå till min utrstyrsel ikväll och sen ska jag hämta vinet av jim. jag längtar tills ikväll, jättemycket. tror det kommer bli skoj :)

haha, igårkväll smörjde jag in mig med bus, och nu har ena armen blivit cp. ser ut som att jag har en tröja på mig. detta måste fixas! kan inte se ut såhär. fast det lär nog inte synas i mörkret ikväll, men ändå, jag känner mig svinig.

just nu sitter jag i datarummet och försöker undvika att kolla ut! blev en aning irriterad då jag såg vad som föll ner från himlen, usch säger jag bara. snö är det sista jag vill ha nu, blä. hoppas det slutar fram mot kvällen iaf.

nä, nu ska jag klä på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0