BAKIS!!

idag ska alla ut på hotellet igen, men inte jag! har legat på toan i fosterställning och spytt så jag känner inte för att svälja ner en massa vin. har mått skit hela morgonen, men nu fick jag ner en tallrik med makaroner och köttbullar iaf. jag är nog på bättringsvägen, skönt. jag pratade nyss med carro och hon var lika dålig som mig ;p

ikväll så blir det middag hos amanda. då blir det att se på alla fyllisar och trycka massa flott! sen anatar jag att jag blir chaffis till hotellet, och då ska jag njuta ännu mer då jag får se på alla som skämmer ut och gör bort sig.

nu ska jag hoppa in i duschen så att man blir lite människa iaf, och rummet behöver sig en städning men det är jag alldeles för svag för att utföra.

det är bara att konstatera att jag är en vekling, jag pallar inte två dar helt enkelt. haha :D

Kommentarer
Postat av: soppe

men sandra inte ska du köra dagen efter =)

2009-04-10 @ 15:50:52
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0