Don't take what you don't need from me

godmorgon! tänkte bara uppdatera lite snabbt om vad som hänt i helgen.

fredag: jag och lisa åkte till anna och drack ett glas vin innan tjejkvällen på strömbergs. nästan alla mina vänner var där så vi stod och drack lite medan vi såg på carro då hon modellade, snygg var hon! vi hann även med lite småtjaffs innan visningen började, inget allvarligt som tur var. sen bar det av till B4 för mer drinkar och fest, men jag blev en aning less och kortvarig. kände ingen mening med att sitta där och sura så fanny körde hem mig, snällt av hon. sen var det godnatt.



lördag: vaknade utan att vara de minsta bakfull, åkte till lägenheten för att hjälpa jim med städning och nedpackning osv. när det var gjort åkte jag till lisa där det bjöd på amerikanska pannkakor och smoothie ;) gott var det! sen låg jag i soffan och såg repriser, tills det var dax för middag så jag kutade hem. efter middagen åkte jag och jim till allex och var med hon och sebbe. såg robinsson, en film och flottade :) skön lördagkväll.

idag: idag är det extrem makeover i mitt rum som gäller, haha. jag har ganska mycket att göra så jag måste nog sätta igång. när allt det är färdigt så kanske jag ska träna, får se vad man hinner. ska iaf bli kul att få göra fint! :) nu ska jag gå och äta frukost och sen är det bara att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0