Hemma igen..

det känns som om jag håller på att komma in i någon slags depp period, känns inge vidare kul. att komma hem till skitkalix och till kallvädret gör så att man bara vill gräva ner sig. jag har haft så kul, både i stockholm och västerås. att vakna på morgonen och göra precis vad som faller en in är en skön känsla, så skön att man blir deppig då man kommer hem.

nåja, då är man tillbaka till vardagen och alla måsten! skolan, träning, stress hit och dit. tjoho, är väl bara att börja anpassa sig då.

en resehistoria skriver jag sen, då ork och lust finns. kameran är full med bilder så håll utkik efter nya bilder på pixbox. nu ska jag gå och se OC, och drömma mig bort.


Kommentarer
Postat av: carro

sluta! jag har längtat & längtat till valborg! en deppig sandra är ingenting jag vill ha då ;) jag behöver den glada!

2009-04-27 @ 21:58:11
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0