How many times have I kicked you outta here?

alltså! jag har endast hållt mig från sött och slisk sen i lördags och jag håller redan på att . det här måste vara som att sluta röka eller snusa. jag håller på att bli tokig, det bara kryper i min kropp. snart får jag något utbrott, och det är inte länge dit kan jag lova. det blev ju inte bättre av att fara på skolan och se allt smarrigt i cafeterian, nej nej jag fick utrymma den fortare än fan. nu kan jag säga att jag längtar till lördag eller fredag, som nått jävla tok! man måste ha åtminstonde en ända dag i veckan att längta till, annars orkar man aldrig hålla i det här.

jag, sockerberoende? , näe inte alls ;) men jag ska lyckas förde.

för att dämpa ilskan och irritationerna så ska jag bege mig till tc kl sex för ett spinningpass. där får jag åtminstonde tänka på något annat än allt godis och skit. man är ju ett fetto ända in i själen :D hahaha!

innan jag åker ska carro r komma hit och hämta grey's boxen säsong 4, och jag ska få oc boxen. wiho, då vet jag vad jag ska ägna mig åt ikväll :) var tusen år sen jag såg oc, och jag har ändå inte sett alla avsnitt så det blir perfekt.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Mmm, att sluta snusa är en riktig pina! Då kan du tänka dig när man ska försöka sluta med både socker och snus. Det är illa. Jag snusar ju för att hålla mig borta från sockret :D

2009-04-15 @ 01:49:46
URL: http://malinfredrikasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0