I brist på fantasi

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Sandra
Smeknamn: Hm, har typ inget. Sandy är väl det ända jag haft, och Bellen.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Sörjer helst inte till låtar då jag är ledsen, det bli bara värre då.
Beroende av: Nära och kära, gotta, träning.
Vem behöver du mest just nu: Mina nära och kära.
Vad tror folk om dig? Ingen aning faktiskt
Stämmer det? hm
Vad får du oftast komplimanger för? Haha, tycker inte jag får komplimanger så ofta. Men ibland får jag höra att jag har fina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon? Haha, ingen aning.
Hur imponerar man på dig? Är man bara glad och rolig så tror jag att jag lägger märke till den personen
Brukar du skratta för dig själv? Klart :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jahaokej ;) då kan jag ju komma med er och se på mamma om jag får ;)
Var bor du? I Kalix
Trivs du där: Hm, svår fråga. Oftast, kalix är bra på sitt sätt, men flytta det ska jag absolut göra!
Äger du några converse: Jo, ett par bruna.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin
Brukar du bli för full: Det händer
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: näe, inte vad jag vet.
Har du haft sex idag: Ja
Nästa mål i ditt liv: Studenten så klart, sen flytta och skaffa jobb
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast? Jim tror jag.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att det får jag fråga själv, typ.
Antal timmar sömn inatt: 11
Sov du ensam: Nejj
Brukar du komma i tid: Jepp
När mår du bra: När jag har kul, när jag är med dom jag tycker om och när jag tränar.
När blev du fotad senast: I helgen kanske.
Hur känner du dig nu: Stressad, ska hinna packa väskan innan träningen börjar.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, eller någon kulig färg.
Vad tycker du om fötter: Dom flesta verkar äcklas, men det gör inte jag. Tycker ingenting ;p
Vad saknar du: just nu saknar jag inte något spciellt
Hade du en bra kväll igår: Jo, fast jag somnde väldigt tidigt.
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: På veckorna kring tio elva, och helgerna beror på om jag festa eller inte, men oftast senare.
Är du blyg? Nej, tror inte det ;p
Sysslar du med någon idrott: Tränar på tc och nova.
Vill du hellre ha mail än brev: Nej, tycker det är kul att få brev ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.
Har du spytt offentligt: Jo.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, fast det kan ju bli bättre.
Är du bortskämd: Kan jag inte påstå
Vad gör du i morgon: Är på skolan på morgonen/dagen sen ska jag se på modevisning och ev B4.
Vad är det värsta du vet? Finns så mycket!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på om jag shoppa nått eller inte, svårt att säga.
Vad behöver du just nu? Ojoj, det är mycket det. Tur att jag ska till sthlm snart ;D
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hm, ingen aning.
Vad längtar du till? Stockholm och Balen/studenten.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag.
Vad använder du för shampoo? Elvital, det röda.
Vad är det finaste du fått? Hm, har ju fått så mycket fint. Men på senaste så är det armbandet av Jim :)
En speciell dag du minns: Kommer aldrig glömma första gången jag och Jim pussades ;)
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: Klart, min Jim, vännerna och familjen.
Om fem månader: Är det augusti och då jobbar jag och sen SKA jag på utlandet.
Du samlar på: Ingenting.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det är olika. Jim, mamma eller vännerna.
Gillar du golf: Näe.
Vilken tid gick du upp idag: 9
Har du sovit i din egna säng inatt: I Jims och min
Vad ska du göra idag: Träna och sen vet jag inte
Är det okej att gråta: Klart det är
När grät du senast: Tror det var i söndags då Jim lurade mig
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Det rymms nog inte att rabbla upp här, men först och främst skulle jag åka på en HÄRLIG semester.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon, hemma.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Nio tio tiden
Har du piercing: Ja, i naveln.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Nej, syns inte det?! ;p
Är du bra på att laga mat: NEJ
Gillar du att dansa: Ja då jag är full
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Jag var vig då jag var liten, men inte nu.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Hm, är som sagt ett godismonster så jag gillar väl typ alla
Tror du på ett liv efter döden: Jo, faktiskt
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat, skulle vela.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips, glass, kakor osv ;D
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: JA!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och.
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej, ibland.
Röker du: På fest
Hur ofta tränar/motionerar du: 5-6 dagar i veckan
Senaste låt du hörde: Kommer inte ihåg
Vad gör du på helgerna: Festar, ser film/tar det lugnt, är med jim. Är med vännerna såklart, men dom ingår ju i fest och film, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0