I wonder how you keep warm?

är nu inne på tredje dagen av detta påsklov och än har det inte hänt något roligt. dagarna segar och jag sitter och nördar dator pluggar eller läser. två av påsklovsdagrna kommer iaf att bli roliga, förhoppningsvis. längtar til imorgon för då ska vi ut och samma är det på fredag. så man kan sammanfatta mitt påsklov ganska kort, trampat hemma och FEST.
hade man varit liten hade man haft en hel lång lista, men tyvärr är det inte så numer.

dom har tydligen lovat strålande sol i helgen, och om det blir så beger jag mig ut till stugan på lördag iaf. jag ska ha kört skoter och grillat, en gång i år. det är ju nästan pinsamt det här. man bor högst upp i norr och inte har man tillbringat en dag ute i stugan eller något annat liknande. får nästan ångest.. får hoppas att vädergudarna håller vad dom lovar :)

idag jag ska vara husmor till familjen , och det innebär laga mat. kan laga i princip en maträtt som blir god, och det är min älskade pastasås med bacon och purjo, mmmm! ska gå och börja förbereda lite smått och sen ska jag nörda lite mer.

pinsamhet på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: carro

jag med!;D svara på mitt mess! jag behöver duschråd! hahaha

2009-04-09 @ 11:09:35
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0