It's never too late to send out all the invitations to the last night of your life

påsken är i princip över jag längtar tillbaka till vardagen. vill att tiden ska gå fort så att vi får åka till stockholm och sen börja längta och förbereda studenten :) loven suger alltid nu för tiden så det finns ingen mening med dom, inte för mig iaf.

i fredags då alla människor var ute och söp så låg jag bakis på en soffa och såg på då alla blev fulla, vilket var rätt roande ;p vilken skön känsla det var att vakna upp på morgonen och må superbra. vi åkte ut till stugan direkt vi vaknade och åt påsklunch, körde skoter och bara dega. sen tillbringade jag kvällen med en bakfull jim vilket inte alls var så himla kul, vi somnade i prencip klockan elva.

och idag vaknade vi halv tio, jim pyste iväg som vanligt och jag låg kvar. jag har inte gått upp ur sängen förrän nu. har legat och läst världens sämsta bok till eng B och nu ska jag göra projektarbete tror jag. ångesten smyger sig på då jag vet att jag absolut aldrig pluggar, och då jag vet att det inte alls är länge kvar tills allt ska vara klart.

jag känner mig förövrigt som världens största fetto gris! har inte rört på mig sen i onsdags, har bara tryckt och tryckt. så idag ska jag på step mix och svettas ut allt skit från min kropp. så det är slut med allt påskätande nu, tack och lov.

mina inlägg börjar se enormt tråkiga ut nu utan bilder eller nå, men har man en smart mamma så har man. hon har nämligen lyckats slarva bort kabeln till kameran så jag kan inte föra över en ända bild. väldigt kul, och det bästa är att hon skyller på mig och vägrar att leta. hon ska allt få sig då den väl kommer fram och hon inser hur korkad hon varit!

näe, nu ska man väl ha världens roligaste dag med massa plugg och skit. nåja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0