NYTT LIV !

haha, kanske skriver om det här för femtioelfte gången, men nu är det allt för nära till beach 09.

imorse väckte allex mig med ett mess, frågan löd såhär:

- vill du gå på morgonpromenad?
- neeej, jag är död. (typ)
- men tänk så smal man blir ;D

jag kastade mig upp ur sängen och promenerade och mötte henne. det var svinvarmt och soligt ute så vi kunde till och med gå utan jackor. vi pratade om alla nya liv, mat och allt annat. och som allex sa så känner jag mig faktiskt peppad till det här nu. jag/vi ska lyckas :D imorgon fortsätter jag på samma vis, morgonpromenad, nyttig mat, träning på kvällen. har faktiskt hållt mig från något sött ända sen i lördags, stort plus till mig!

efter morgonpromenaden gick jag hem och stekte ett ägg och gjorde jordubb/mango smoothie. sen kom jim och hans vänner och hämta upp mig. vi skulle ut på isen och pimpla, sola för min del. vi träffade farmor och farfar så vi åkte ut till stugan och grilla, sola och körde skoter. man blir så glad då det börjar bli sommar, idag har det ju varit supervarmt och jag har till och med bränt mig lite i ansiktet ;p

när jag kom hem for jag ut på årets första joggingrunda. kändes väl bra, tills jag hade sprungit i sisådär 10 min. fyfan så jobbigt! spinningen och all annan träning har inte hjälpt mig ett dugg på traven med min joggning, men nu ska jag börja träna upp kondisen ordentligt. även fast jag har svinbra kondis så går ingen träning att jämgöra med joggning, det måste ta väldigt bra så jobbigt som det är :) vilket jag vet att det gör, så innan sommaren är slut ska jag vara en riktigt löpare :D

nu ska jag gossa ner mig i soffan och se på harry potter med lillebror ;D

Kommentarer
Postat av: carro

jo jag vet! ;D och jag är faktiskt också med id det nya livet! :D

2009-04-14 @ 01:15:57
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0