påsklov?!

spelar som ingen roll om vi har lov eller inte. det händer ändå inget roligt på loven, det känns inte ens som lov. vi går ändå så lite skola så man anstränger sig inte precis under skolveckorna. nåja, man kanske borde hitta på nå kul under det här lovet då? men eftersom att allt kostar pengar så lär jag få ha det tråkigt, så går det då man sparar till sthlm och shopping. kan inte se det roliga i att vara fattig just nu, men det kommer nog lätt vara värt det.

nu ska jag nörda vidare. har läst jenna jameson hela dagen nu. än har jag inte läst ut den, fast den är så bra som den är. hm, efter jag har läst ut den så tror jag att jag ska beställa några riktigt bra böcker i min smak. böcker kan ju faktiskt vara bra att fördriva tid på, och dummare blir man ju inte. kan ju inte skada att jag läser lite grann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0