And sometimes I get nervous

wiho! idag har jag tiggt till mig mina skor som jag spanat in varje gång jag varit in på eurosko. tur att man har väldens snällaste farmor och farfar! :) det är iaf ett par ljusbruna "stövletter". jag har en känsla av att jag kommer nöta upp dom i vår ;)

annars så har dagen bestått av studiebesök och tvättning, håller ännu på och tvätta. jobbigt! men det är så himla skönt då det är färdigt :) då slipper man se den enorma tvätthögen som ger en ångest varje gång man kollar åt den. jag borde slå upp böckerna och plugga lite, men nu sitter jag och tänker att jag har ju hela lovet på mig. svinkul att plugga på ett lov? kanske man borde göra bort lite nu?

juste, imorse drömde jag helt sjuka drömmar. en av dom handlade om lisa! och en av dom handlade nog om min svartsjuka!

- jag och jim var hemma och lisa var här och hälsade på. sen skulle jag och jim fara någonstans och jim tyckte att lisa kunde stanna i lägenheten ifall hon ville, så det gjorde hon. då vi kommer tillbaka så ser jag att lägenheten ser ut som fan! alla prydnader låg efter golvet, alla tavlor var borta från väggarna och när vi kommer in till köket så var matbordet borta. då säger hon att hon haft ett knarkargäng hos oss som var typ 50 år. hon tyckte att hon kunde skänka vårat bord till dom för att dom var så fattiga, och jim höll med medans jag var skogstokig. sen springer jag ut för att jag är så arg, då ser jag att anna sitter och fikar på vårat matbord ute på vägen, haha! jag frågar vad hon gör, och hon säger att hon väntar på våran lärare för att vi ska på studiebesök. sen vaknade jag, haha. inte så intressant dröm, men det är så äckligt då man drömmer att man är där man bor. det blir så verkligt på nå vis!

och den andra..

- jim och hans kompisar skulle på en av deras sthlms resor. jag blev fly förbannad och bestämde mig för att följa efter och kolla vad dom egentligen gör då dom är där. så jag snor mammas och pappas bil och börjar färden ner, helt själv! fast då jag kommer fram visar det sig att jag inte var så hemlig, jag stampade in i något stort jävla hus där alla höll till. ingen blev sur på mig eller nått, tror nästan vi hade trevligt :D men så mitt i allt var jim och alla hans kompisar borta. jag for och letade dom och körde genom en skog med bilen. jag vet inte hur jag fick för mig att köra i en skog, men jag hittade dom iaf. jag kom fram till en liten röd stuga där hela gänget satt och kollade på porrfilm med en massa flickor, och dom gjorde dessutom allt som hörde till! jag blev såklart tokig och sprang ut och då kom jim efter och sa, hallå det här är våran porrkoja, vill du inte också vara med? hahahahaha! helt sjukt, sen vaknade jag och kastade mig över jim. usch, det där var en mycket hemsk och konstig dröm.

nu ska jag springa ner i tvättstugan och fixa med tvätten. sen måste jag tyvärr plugga!



jag älskar dig! fast du har en liten porrkoja i smyg ;)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hahaha, jag dör!

2009-02-23 @ 15:12:31
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/
Postat av: Moster S.

Hej, var in å kikade..hahaha så den sista drömmen handlade NOG om din svartsjuka? Jim å hans porrkojor!!

Snart är det Västerås! Kramkram

2009-02-23 @ 22:44:30
Postat av: Evin

HAHA!! jag dör..den där andra drömmen var roligast. dör av garv :P

2009-02-24 @ 15:39:35
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: uncle dickie

hahahahah, det roliga är att "porrkoja" är ett riktigt Jim-ord. hahahahah porrkoja

2009-02-28 @ 15:31:13
URL: http://kenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0