Fettisdag

ja idag är det meningen att man ska proppa i sig massvis med semlor, bruna bönor och fläsk. själv så gillar jag ingenting av det, så idag ska jag istället äta något annat flott ;p jag har kommit in i en riktig flottperiod nu, den måste få ett stopp! håller ju på att träna inför beach 09, egentligen helt meningslöst! haha. får se ut som ett fläskberg på standen i sommar, lovely!

jag är faktiskt spy/proppmätt just nu. ja och mamma har lagat min favorit pastasås, och till efterrätt så har vi ätit massvis med blåbärspaj :) fan så gott det var! det är tur att man är bäst på att baka ;)

kom just på att vi har ju för tusan sportlov nu, eller imorgon får vi de egentligen. men man kan säga att vi har det nu eftersom att vi kommer ha världens slöaste lektion imorgon. och vad tusan ska jag göra under det här lovet? jag är pank ända fram tills jag ska till sthlm och västerås. så jag kan ju knappast hitta på något som kostar pengar, och hur mycket gratis finns det att göra? inget. tror det kommer bli ett väldigt lugnt lov..

förresten så tänker jag säga grattis till min snygging! han har klarat sitt "svetsprov" så nu har han någon licens tydligen. jag är inte så insatt, men jag är ändå glad för hans skull :)



nu ska jag smeta lite smink på mitt ansikte. jag har inte sminkat mig sen i lördags! haha, fräsch jag är.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

hahah, du är så söt sandra! Du är glad för någonting du inte ens fattar;) !

2009-02-24 @ 18:02:32
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0