Fix the world up for you

vilken dag! först nu får jag en lugn stund och kan pust ut. fast det har varit en bra och nyttig dag :)

jag och jim vaknade vid 9, då klev jag upp efter ett tag och åt frukost. sen hem och fördriva tiden lite tills allex skulle bli klar så att vi kunde fara och träna. tills slut orkade jag inte vänta längre så jag for och våldplocka upp henne, haha. hon är en mycket seg människa!

på gymet körde jag helvetes utfallen! jag kommer inte kunna gå imorgon. sen körde jag bröst rygg och en massa mage :) så nu har jag ont i hela kroppen. och det värsta är att jag tror jag börjar få feber. har hosta, och konstigt halsont. sen har jag ont i kroppen och känner mig allmänt hängig. ni vet sådär som kan känner sig innan febern bryter ut. tobias ligger i nästan 40 graders feber så det är ju inte helt konstigt om jag skulle få det. nåja, får jag det så får jag det.

jag känner mig som en mycket bra vän idag, haha :) allex ringde nyss och sa att sebbe inte kan ha hon på skotern ända till påläng och snäll som jag är for jag och plocka upp henne och körde hon till påläng. fast från påläng fick hon åka skoter över till deras stuga, undra om hon överlever? ;p vi har tagit bra beslut idag om att inte dricka. och det känns förbannat skönt! hoppas alla är DYNG på hotellet, så att dom mår skit imorgon. är jag inte sjuk så ska jag träna! :D

nu ska jag gå och duscha och piffa till mig lite, sen ska jag hoppa i min mjukisdress och trava till tommy och emma där jim är :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0