goooood girl!

idag är jag en stolt en! :) jag har gjort bort muntliga nationella i svenska b, den jobbigt och piniga religions uppgiften sen har jag gjort bort engelskan också! nu känns det som att en tung sten har flaxat iväg och jag känner mig tio gånger lättare. måste komma ihåg den här känslan så att projektarbetet vill ta fart ;)

sen har vi fått våran sthlms med klassen bokad :) vi ska bo på ett vandrarhem mitt i stan, hör och häpna! jag ska bo på ett vandrarhem. dom som känner mig förstår vad jag mena ;p vi åker den 22 april och kommer hem den 24, fast jag ska stanna hos moster i västerås så jag får flyga hem ensam :( men det ska blu kul att få träffa moster och jyra på :D åh vad jag längtar. hoppas att jag får jobba nått innan vi åker, ekonomin är inte den bästa, som vanligt..

jag sitter bara och väntar på att klockan ska bli 6 så att jag kan fara på aerobicen :) sen blir det PALT hos farmor, fytusan så gott det sak bli. kommer hamna i paltkoma resten av kvällen, men det är lätt värt det ;)

gud vad glad jag känner mig idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0