I want to spend my time of lovin you forever

jag hade en rätt mysig dag igår, men somnade alldeles för tidigt. klockan var nog inte ens elva så sov både jag och jim, haha. nåja, vi beställde pizza köpte godis och enbart latade oss. jag fattar inte varför det måste vara just "alla hjärtans dag" för att såna här dagar ska existera.

när jag vaknade i morse så började jag storstäda, det var verkligen behövligt kan jag säga. det bara flög runt dammtussar på golven. nu är det bara toan kvar och torka golven så är det rent och snyggt :) just nu är jag hemma och håller på att tvätta, ska snart till jims farmor och farfar och äta middag. här hemma ska dom äta från kina, men jag åt ju mat därifrån igår så jag väljer palt idag :)

nu ska jag fortsätta se desperate ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0