if tomorrow never comes?

jag känner mig sådär gullig och kär idag, det är en sån mysig känsla. känner mig inte irriterad på nått, är glad som tusan. jag vill bara säga att jag är så fruktansvärt glad över att jag har min älskade pojkvän, min familj som är bäst och så alla mina vänner. vad vore jag uten er alltså? jag älskar er!

ville bara få sagt det :)

ikväll så blir det faktiskt att gå ut. allex och carro har lyckats övertala mig, jag faller för grupptrycket, haha. nä, men det ska faktiskt bli kul :) jag ska fara till lägenheten och hämta smycken och strumpbyxor och sen ska jag duscha. mamma håller på med världens godaste middag. kallmarinerad fläskfile och potatis gratäng ;) sen är det massa gott till!  

nu ska jag gå och snossa på min tröttkille som ligger och snarkar..



Kommentarer
Postat av: carro

självklart!:D vi ska ha så jäkla roligt!;)

2009-02-28 @ 15:44:45
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

samma här!;D fan. jag är duschad! jag kanske blir klar tidigt idag...;D

2009-02-28 @ 17:23:46
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0