If you don't love me, why do you raise my hopes?

tack godegud för att det är morgon. natten har varit skit, har knappt sovit något alls. det tog då ett jävla bra tag tills jag äntligen kunde somna ordentligt, men då har jag vaknat hela tiden. nu har jag precis kletat på slarvigt smink, ska på brandis alldeles strax.

fredag idag, och det betyder att det är efterlängtad helg nu :) undra vad man ska hitta på i helgen? säkert ingenting speciellt. ska iaf njuta av den för på måndag blir det skola igen.

nu ska jag borsta tänderna och gå ut och vänta på pappa.



Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Hur vill du fira Alla Hjärtans Dag??

Är du den typen som vill få massa fina, gulliga presenter.. eller föredrar du en frukost på sängen??

Jag vill gärna höra du vill ha det på Alla Hjärtans Dag!

2009-02-13 @ 08:15:07
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0