LOV!

nu har vi äntligen fått lov! efterlängtat kan jag då säga. nu slipper jag tidigar mornar, kan stiga upp när jag vill :) skööönt! fast jag kanske ska börja stiga upp i tid och fara på gymmet, innan frukost. fast får väl se hur det blir med den saken ;p har ju en tendens att skita sig om jag nu säger så.

fast idag har jag varit mycket duktig :D jag och allex har gått en långpromenad. vi hann nog prata om allt mellan himmel och jord under tiden vi gick. skönt var det att gå idag, solen sken och man slapp då frysa. och nu är jag nyligen hemkommen från tc. jag och carro har varit på step! svinkul! nu är jag totalt besatt av aerobic och step, kommer gå varenda vecka. och då jag inte kan fara så kommer jag nästan gråta, så kul är det ;D

nu ropar mamma på mig, disken väntar. SUCK!

ikväll ska jag se grey's anatomy, fan vad jag saknat de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0