PAIN, som fan..

det var länge sen jag hade sån här smärta i munnen efter ett tandläkarbesök. det var precis i början då jag satt fast tandställningen det kändes såhär. jag kan inte ens äta mjuka saker utan att jag vill skrika! men det braiga är ju att dom försöker snabba på det hela för att jag verkligen vill ha bort skiten innan studenten. om det nu blir så, så är all den här smärtan ganska så mycket värd :)

fan det kommer nog vara det lyckligaste dagen i mitt liv, att äntligen få känna sig någorlunda snygg. fast jag kommer nog vara snyggast i världen efter två år med järnskrot och fult leende. haha, nä men jag kommer vara lyckligast på jorden den dagen dom tar bort den. sådeså! och då kommer jag känna att det var värt det.

nog om det..

jag och jennfi har nyss varit på världens jobbigaste kombipass! vi ville nog båda kräkas inne i spinningsalen. men känslan som som befinner sig i min kropp just nu är obeskrivlig. fan så skönt! det är såna här stunder man måste tänka på då man känner att träningslusten är gone. nu ska jag snart gå och ta en lång och varm dusch och sen lägga mig och se någon bra film. imorgon börjar jag inte förrän kl ett, gissa vem som ska sova?!

och imorgon är det torsdag och sen helg! jippie. på lördag är jag och jim bjudna till tommy och emma på inflyttningsfest iaf. ska bli svinkul :) var ganska så länge sen jag festade, vilket känns bra. fast nu börjar jag bli grymt sugen ;p antar att det bara blir förfest hos dom och sen hotellet. nåja, det blir nog en bra helg. förhoppningsvis! :)

oj, jag hade ganska mycket på hjärtat i dag. nä, nu duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0