RASTLÖS!

godagens! jag har precis kommit hem från finland/haparanda. en riktig snabbsväng blev det, men vi hann med det vi skulle :) jag josse anna och josses syster har alltså shoppat idag. jag hittade mig mina jeans leggings som jag har letat, sen köpte jag en vit tunika och en korall rosa tröj/tunika. hittade hur mycket som helst, men jag fick trösta mig med att vi faktiskt åker till sthlm snart, men jag är nöjd med det jag köpte ;p svinsnyggt.

jag är förbannat rastlös, vette tusan vad jag ska göra idag? hm. väntar iaf på jim just nu, men det lär ju dröja som vanligt. ska gå och läsa nu tror jag, var ett tag sen jag läste i min jenna jameson. hade ju glömt bort den..

Kommentarer
Postat av: evin

Visst är den bra :D?

2009-02-27 @ 16:05:29
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: jennfi

går det ens att svettas mer?! ;o

2009-02-28 @ 00:02:24
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0