Rastlös!

sitter hemma nu och är väldans rastlös. är hungrig som tusan så jag hoppas att mamma börjar med maten strax ;p vi ska äta tacogratäng idag, mums! hoppas jag inte har allt för ont i käften då vi ska äta, får tugga försiktigt. sen efter maten bär det i väg till bion, jag längtar..

haha, jag har varit och solat idag och jag ska säga att jag har brännskada i ansiktet! fan så jag ser ut, jag har aldrig varit såhär röd. hoppas färgen går ner sig till imorgon då det ska festas. fast nu syns det ändå inte speciellt mycket eftersom att jag har proppat ansiktet fullt med brunkräm, men det hettar! fytusan. jag tror att jag kan bli brun lätt som en plätt, men icket. på kroppen blir jag ändå lite brun, men i ansiket bränner jag mig alltid om jag inte använder solkräm, vilket jag skippade idag. smart!

nä, nu ska jag fördriva tiden med att fara på bolaget med min jim :) ha en bra kväll.





Kommentarer
Postat av: jennfi

söt tjej!

2009-02-20 @ 17:23:09
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0