Running back through the fire when there's nothing left to save

wiie! äntligen helg :) och jag förtjänar verkligen denna helg, så duktig som jag varit på skolan i veckan. i morse ah rjag varit duktig och varit på gymet och på torso, just nu orkar magen knappt hålla upp mig. är ganska död! men det är ändå härligt att känna såhär ;) har precis duschar och nu sitter jag i morgonrock och värmer mig. jag har skrubbat hela kroppen så nu ser jag ut som en tomat, det hettar precis överallt. men ren, det är jag nog :)

jag ska snart till farmor och farfar och äta upp deras rester av palten som blev över från igår, finns det något godare än att steka palt dagen efter? skulle inte tro det ;) sen ska ikväll ska jag och min jim umgås med allex och sebbe :)

den här dagen känns som en bra en!



Kommentarer
Postat av: Allex

jo det finns nåt mkt bättre, te.x. GRILLBUFFÈ ;D

2009-02-06 @ 17:06:36
URL: http://alexandrafors.blogg.se/
Postat av: Lisa Sandberg

Tack tack! Men som vanligt är killar stor svin, och man har en jävla massa tjejer på sin mördar lista! Jag ringer dig sen och berättar!

2009-02-07 @ 12:14:32
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0