Sober?!

jaf funderar starkt på att vara en nykter människa idag. jim har fått mig på andra tankar, och jag är lite smått skrämd, haha! inatt så kommer dick bär upp jim som är så full så att han knappt kan stå. han visste i princip inte vars han var eller vem han var, då förstår ni hur full han var. så jag har lekt polis hela natten lång. han skulle springa ut i trapphuset hela tiden, och hur det hade slutat vill jag inte ens tala om. lagomt irriterande! jag hatar fulla människor, haha.

och så får jag ju inte sova nu heller. jag kanske somnade fyra i natt. näe, då väcks man klockan åtta och måste vakna. jag har en tendens att också bli bakis så någon annan i min närhet är det. så just nu känns det som att jag skulle kunna kräkas, fast jag tror det är för att jag är så satans trött!

jag har ingen lust att vara bakis imorgon faktiskt, men jag har lust att ha kul ikväll ;)

åh! i såna här stunder kan man inte gör annat än att hata sin pojkvän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0