söndag, igen

veckorna går så himla fort, även fast det inte känns så till en början, men vipps så är det ny vecka igen.

det blev som jag trodde, träningsvärken är ENORM. jag kan inte gå normalt, det ser ut som att jag har skitit på mig, svinkul. när jag ska sätta mig på toa får jag dunsta ner så att jag får ännu ondare. nåja, nu vet jag att träningen har tagit där den skulle ;p

igårkväll var jag och jim lata, vi gjorde ingenting. fast såna dagar behövs, det kan jag lova. den ända vi gjorde var och körde hans kompisar till någpn fest i sangis, sen åkte vi hem på direkten. vi vräkte i oss chees rings, cola och choklad och såg tv :) skön lördagskväll. men jag hade då inte orkat annat när jag mådde som jag mådde.

och ännu är det ett jävla skitväder, man snöar ju snart fast. usch! jag hatar vintern, ser inget positivt alls med den. jag är en sommarmänniska! hoppas att det slutar att snöa tills imorgon iaf. på tal om imorgon så börjar jag praktiken på brandis för tredje gången :) ska bli kul! är alltid skojsigt där. skönt att slippa lite skolarbete under en vecka, fast lite måste jag nog göra hemma ändå.

nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli sex så att oth börjar och efter det börjar andra säsongen av gossipgirl :D skitsöndagar bjuder iaf på bra tv program. nu måste jag gå och duscha och sen ska jag bädda ner mig i soffan. förkylningen känns lite bättre idag faktiskt, hoppas man kan träna imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0