You make it real

jag är fortfarande sjuk, fast det börjar bli bättre känns det som. bara hostan som irriterar, hoppas på att det är bättre tills imorgon :)

idag var det första dagen på brandstation. vi har haft kem hela dagen, så vi slapp vara ute i snövädret, tur. imorgon blir det nog roligt eftersom att vi har trafikolycka hela dagen. kem är inte min starka sida och jag är inte ett dugg intresserad för den delen heller.

när vi slutade åkte jag hem och gjorde mackor i grillen, och gott var det! åt bara gröt till lunch så jag var väldigt hungrig. sen somna jag tills middagen, då kom jim och väckte mig och då åt vi mammas spagetti och köttfärssås. efter det åkte vi till tommy och emma och kolla i huset, det börjar ju se ut som ett hus nu ;p haha.

ikväll blir det ju ingen träning så jag ska bara vara hemma, utan jim såklart. han ska ut på andra äventyr, as usual. bara jag får mig min choklad så blir kvällen räddad! är grymt sugen och man kan ju passa på då man ändå är sjuk och inte kan träna ;p hihi.



någon som tycker jag behöver sola?! haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Hej ;) okej låter bra det. Jo asså vilken metod var det dom gjorde på dig? Nä jag har inte haft några problem ännu har kunnat äta lite pasta och typ nån bulle men jag e lite försiktig har inte vågat käka typ nå kött eller knäckebröd ännu :)

Du får krya på dig du me Kram

2009-02-09 @ 21:23:08
Postat av: Hanna

oj glömde skriva att det var jag ;P

2009-02-09 @ 21:23:37
URL: http://notafraid.blogg.se/
Postat av: soppe

va lång hårig du ha blivi, de är fint =)

2009-02-09 @ 22:03:25
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0