duktig flicka!

idag då klockan ringde så kände jag att jag hade svinont i skallen och i halsen så jag tänkte stanna hemma från sjukvården, fast då fick jag höra att det var studiebesök på ambulansen. jag fick dåligt samvete och steg upp och for iaf, och jag är glad att jag gjorde det för nu mår jag mycket bättre :) fick lära oss massa intressant också.

då vi var klar på amsbulansen så åkte jag till anna och såg på deras nya vovve! jag svimmade nästan, jag har aldrig sett sötare hund. det såg ut som en nallebjörn, helr rund och gossig. fan också, jag vill också ha en hund! en egen hund. då jag hade busat lite med vovven så åkte jag hem och åt lunch och nu ska jag börja plugga. jippie!

först ska jag bara leta reda på ett bra recept på någon god wok ;p hade tänkt försöka laga det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0