everyone hate sundays! huh?

skitsöndag! imorgon börjar en lång och hemsk skolvecka, känns så nu iaf. brukar oftast gå bra då man väl är där. men sen då man kommer hem och börjar tänka på allt arbete man har att göra så känns det inte så kul längre. vet inte hur många gånger jag sagt "typ" det här om skolan? varför gör jag bara inte allt arbete? det var en jävligt svår fråga så den tänker jag inte ens försöka svara på.

vi var aldrig här igår utan jag gick till anna. jag anna och josse satt och jyrade och skratta som nå tok hela kvällen :D tills anna ville vidare till b4, vilket inte jag var så sugen på. och vilket vi aldrig skulle ha gjort för då skulle gårdagens händelser inte ens funnits. varför tar jag på mig skulden? jag gör alltid det! jag är en vekling, och ja, jag vet om det. blev inte många timmars sömn inatt så jag kommer vara hyffsat trött ikväll.

just nu sitter jag och vänta på att josse och anna ska komma och hämta upp mig :) vi ska till anna och se film och flotta, myspys! tur att man har sovmorgon imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0