Frozen!

har nyss kommit hem från nova, körde ett väldigt slött gympass. endast mage, lite ben och kondition. jag hade ingen ork alls idag.

det är så mycket som cirkulerar i mitt huvud just nu så det kan vara anledningen. det är så många saker som jag går och bär runt på, jag vet inte hur jag ska hantera det här?

nu ska jag gå och ta mig en lång och varm dusch, sen ska jag dricka te och se på desperate. fast det jag egentligen borde göra är att PLUGGA. jag borde inte göra annat än att plugga! jag vill vara bra i skolan, jag vill ha motivationen och tycka det är kul, jag vill göra bort alla rester, men hur fan ska man lyckas?! åh, jag blir tokig.

"gode gud, gör så att jag blir liten igen.."





Kommentarer
Postat av: sandra

stackare :)

2009-01-15 @ 21:33:57
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/
Postat av: carro

försök klara av skolan, det är bara ett litet tag kvar nu :) tro mig, du kommer ångra dig som fan om du skjuter det framför dig!

2009-01-15 @ 23:29:55
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0