god morning sunshines!

vaknade kl 7, gick upp och duscha och sen då ja kommer ut från duschen ringer telefonen. då var det från tandläkarn, han som skulle laga mina tänder var sjuk. skönt! då slapp jag det idag. fast ändå irriterande, har sovmorgon till 10.10, så jag hade ju kunna sova till halv nio. men men, nu fick jag ist god tid på mig :) här ätit en god och nyttig frukost, så jag är ganska proppmätt.

det har varit världens skönaste helg. på fredag var jag och jim hos tommy och emma och spela "skippo", kommer inte ihåg hur det stavas ;p lördagen spenderades hos jenny w hela kvällen och natten. vi åt marängswich, popcorn och såg någon skräckfilm. sen blev vi 10 år på nytt, hihi ;) vilka töntar vi var, men kul var det.

och gårdagen var en slö dag. jag steg upp och körde hem till grytnäs. åt frukost, sen gick jag ut på en långpromenad. snacka om att jag behöver nya, gå/spring skor. jag får så jäkla ont i fötterna! då jag kom hem så pluggade jag lite. framsteg ;) sen åkte jag till lägenheten och städa lite innan jag jim heidi och alle skulle på bio. vi såg nya wallander och den var faktiskt bra :) 

nu ska jag gå och väcka jim, för sjuttioelfte gången.. önska mig lycka till.


 



från den ena saken till den andra, jag vill ha sommar!


Kommentarer
Postat av: soppe

haha lycka till

alltid lika roligt att väcka sin sambo =)

2009-01-12 @ 11:01:36
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0