hårda tider!

jag hade skrivit upp allt som jag har att plugga på ett papper idag, men jag sket i allt, det kom andra saker ivägen. imorgon ska jag ha en pluggdag, och jag ska göra så att den inte känns allt för hemsk. men hur gör man det?

har bara legat i soffan sen jag kom från skolan, lisa var förbi en sväng också. tack för att du finns gumman! jag har så mycket att tänka på just nu, så det är skönt att få prata ut ibland. hon förstår mig i alla lägen och det är jag väldigt tacksam över..




nu ska jag fara och rensa huvudet genom att sätta mig på en spinningcyckel. sen efter det blir det torso, det ska bli så skönt! tänk att få komma hem och krypa ner i sängen då man är helt slut, det finns nog inge bättre.

jag hoppas att min betty boop dress kommer i veckan! har längtat så mycket. och sen så vet jag att min mobil kommer när som helst. jag är nästan lika pirrig som på julafton ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa Sandberg

Nåå gumman! Klart man ställer upp på de viktigaste man har här i livet, VÄNNER :)

2009-01-20 @ 14:37:56
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0