I can make love feel just like heaven

fan vilken härlig känsla jag har i kroppen just nu! har varit på ett pump pass kl 12, så nu kan ja knappt gå. mina ben skakar, men det är så det ska kännas ;) skönt att ha gjort bort träningen på dagen. så nu har man en fri kväll, ska nog spendera den framför tvn med desperate houswifes i dvdn ;p en mycket bra ide tycker jag att det lät som. och ikväll ska jag börja se i tid så att jag kanske kan hålla min ögon öppna :)

har även hunnit vara på kum och förnyat mitt p-piller recept, det var på tiden kan jag säga. nu sitter jag här hemma och är svettig som tusan så jag ska gå och duscha. sen kommer jimpan och plocka upp mig så ska vi fara och äta middag hos hans farmor. tur att dom äter tidig middag, jag är jävligt hungrig. även fast jag åt mycket till lunch, det är nå fel. för även om jag äter svinmycket så tar det en timma så är jag hungrig igen. konstigt!

juste, projektarbetet är i stor fara just nu. jag har ingen motivation alls, det kanske är på tiden att börja?! åh, det ska bli så härligt då juni månad börjar närma sig! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0