I think i'm back on track?

jag försöker iaf.. dom senaste dagarna har varit väldigt jobbiga och väldigt förvirrande. mer tänker jag inte gå in på.

idag har skolan börjat och det känns väl lite sisådär. jag har så mycket som ska blir färdigt, och jag ligger efter i en del ämnen. måste verkligen ta tag i skolan nu! jag ska åka på stan och köpa mig en liten söt almanacka så att jag har koll på saker :) tror faktiskt att den kan hjälpa mig, lite iaf. sen funderar jag på att åka på sjukhuset och lämna in mitt cv, men jag måste ha mina betyg först och dom gick inte att få ut tidigare idag. så det kanske får vänta tills imorgon.

på tal om imorgon, det kommer att bli en stressig dag. jag ska jobba 7-12, sen på skolan, skriva ut mina betyg på folkan, hem och plugga och sen träna. phu, det var länge sen jag hade så mycket på en dag. det har varit skönt med lov :)

haha, och igår då jag och jim såg på dh fick jag för mig att göra några nyårslöften minsann. och jag SKA hålla dom, annars är jag väldigt misslyckad.

- träna minst 5 gånger i veckan
- sluta äta godis och annat skit! en flottdag i veckan.
- börja äta nyttigare mat
- få bort fläsket där jag vill ha bort det
-
sköta skolan!
- minska på festerna

sedan har jag några egna i min skalle som jag inte tänker skriva ut.
det blir nog bäst så :)

nu ska jag faktiskt ta och plugga, och det tar emot kan jag säga. det var allt för länge sen jag gjorde det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0