It's not the same when I now look and speak to him

äntligen så är det fredag, gud så skönt! men det blir måndag lika fort igen. skoldagen idag har faktiskt varit kul :) vi har äntligen börjat med vårat estetiska verksamhet, musik. haha, vi kommer ju bli ett riktigt band tror jag ;p det var faktiskt kul, även om jag SÖG på att spela trummor. jag tror jag håller mig till att sjunga, det är inte så svårt, och jag skiter i hur det låter, det är iaf kul :)

vi fick välja en massa låtar vi vill sjunga framöver, och en av dom var byz - why do w always fight. den sjöng vi på lite idag, och jag hade helt glömt bort den låten. den är faktiskt en av mina gamla favoritlåtar. texten är bra..

när jag sluta kom jim och hämta mig lisa och anna, vi körde hem lisa sen for vi på intersport och kolla på nya skor till mig. jim ska få köpa mitt ett par ;) har nämligen inte fått min julklapp. tur det eftersom att jag aldrig skulle haft råd själv. sen fika vi på lyktan och bara strosa runt på stan.

och jag fick äntligen träffa min handledare som jag hade nu sist på praktiken, jag fick en bamsekram :) åh vad jag tycker om henne! jag avlider om jag inte får jobb där till sommarn. och nu sitter jag i soffan och är nyvaken, fick sån jävla tandvärk så jag tog en stark tablett och somna. så nu känner jag mig som ny :) ska gå och börja klä på mig nu, pappa hämta mig alldeles strax.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0