still strong?

jag har varit på ett jävla humör idag. har nog inte varit så irriterad och äcklad på länge. det har inte varit en bra dag iaf, den har varit helt rutten. men nu börjar det faktiskt kännas bättre för jag vet att det är träning på en stund :) träna är det bästa jag vet då jag är på dåligt humör. jag kommer nästan alltid därifrån med ett leende på läpparna.

jag har hunnit vara hem till grytnäs efter skolan, hann plugga lite och så har mamma lagat världens godaste köttfärssås och makaroner till. sen var hon väldigt snäll och lät mig låna bilen tills imorgon :) man blir fri då man har egen bil, önskar jag hade råd med en.

efter maten la jag mig och vila i soffan och då ringde dom från junfrun och fråga om jag kunde jobba på torsdag, fan vad glad jag blir då dom ringer! :) jag behöver verkligen pengar. önskar bara att jag fick jobba mer.. så inge skola på torsdag, och ingen på onsdag heller. skönt! ;p

nu ska jag gå och tvätta bort sminket och byta om, sen gasa till nova. ska bli så skönt att komma hem efter träningen och gossa ner sig i sängen med min jim :) jag är lite smyggalen i han idag, hihi.



 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0