This day sucks!

vaknade ca halv tolv, fick panik och sprang i stort sett upp. gjorde mig en gröttallrik och slevade i mig den, sen åkte jag på gymet. fick en hemsk känsla då jag vaknade, jag var bara tvungen att häva mig till gymet! men känslan förvärrades där så inte var jag nå gladare då jag kom ut därifrån.

sen kom jag på att det var så skönt väder ute idag så jag tog mig en långpromenad, och skönt var det. men humöret ville inte bättra på sig, och här sitter jag nu i en mörk lägenhet. totaly alone, inte blir jag på bättre humör av det inte. ångesten håller på att äta upp mig. har aldrig haft en sån här hemsk ångest någonsin, jag blir nästan lite rädd.

men, jag ska snart hem och äta en god middag och sen vidare till jenny på filmkväll. förhoppningsvis kanske jag får fram något skratt, som är äkta.

den här dagen har iaf varit skit ända till nu, jag hoppas att det vänder annars blir det jag som åker hem och lägger mig.



Kommentarer
Postat av: carro

nååå. sluta med ångestfasonerna.



tänk på mig som sitter och trycker godis vid datorn;D känns det inte lite bättre nu? ;)

2009-01-10 @ 17:37:20
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

haha, men du ska ju va lycklig!;D JAG KAN INTE ALLS! och kim VÄGRAR gå ut och gå med mig och gymmet känns så trist :(

2009-01-11 @ 15:23:54
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0