träning träning och åter träning

i veckan har jag legat i, och det känns så himla skönt. igår var jag på aerobic för första gången, och det var svinkul! :) jag såg ut som nå fjån, haha, men skit samma. det tar ju tid innan man kan de ordentligt ;p nu har jag ätit en svin god frukost, och nyttig! ska gå och byta om nu strax, jenny kommer och hämta mig snart. det blir spinning och troso idag, kul. det var i måndags jag var på spinning sist.

jag längta tills ikväll då vi ska äta tacos hemma i grytnäs, mums! sen så skulle jag nog umgås med allex :D och det ska bli jäkligt kul, var som ett tag sen sist. får se om jag får med mig jimpan också :)

nu tänker jag diska och sen är det till och fara. sen då jag har duschat ska jag ta på mig min betty boop dress ;) den kom igår, den var svinskön. lite stor var den, men det gör inget ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0