Välkommen 2009

ja vad ska man säga? tolvslaget blev som jag trodde. jag sa inte gott nytt år till en ända person, och jag grinade. vilket bra sätt att fira in det nya året. ångrar att jag gjorde vissa val för kvällen, och då får man ta skiten, så är det. nåja, men sen vände det..

jag allex jim viktor och jonas blev skjutsad till hotellet efter tolvslaget och det var kul, för en gångs skull :) vi dansade hela natten tror jag och det var inget tjaffs eller bråk där. en av dom roligare gångerna på hotell valhall :) och som vanligt så vart det lite bråk innan vi skulle somna, det är inte så ovanligt. så jag vaknade upp med kläderna på för att jag satt fast i klänningen och jim vägra hjälpa mig, haha.

vaknade av att allex stod och ropa i brevlådan, haha. så vi har jyrat på med sebbe och allex hela morgonen. sen duscha jag och for hit (grytnäs). jag har inte varit såhär bakis på länge, jag har precis vaknat, haha! var tvungen att sova så jag slapp känna hur illa jag mådde, usch och fy. nu är det slut på alla fester, och det ska bli förbannat skönt! ska börja träna som ett psykfall nu.

okej, jag tänkte sammanfatta det här året, men det jag orkar inte. så det får vara :) nu ska jag åka till lägenheten och ÄTA CHIPS och se DH ;p








hittade dom här bilderna på evins pixbox. alltså, nu är det färdigdrucket! haha..

Kommentarer
Postat av: carro

MEN HET JÄVLA TJEJ DÅ! skjut mig

2009-01-02 @ 00:02:55
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0