what have I done to deserve this?!

när jag väl har kommit igång och börja träna ordentligt, vad tror ni då händer? jag går och blir sjuk. jag har suttit och varit kaxig och sagt att jag blir då aldrig sjuk. men, inatt kunde jag knappt sova pga min nästäppa och hals. halsen har klarat sig ända sen operationen fram tills nu, framsteg. men jag är irriterad som fan! jag hade sett fram emot aerobicen idag! det var svinkul sist. skit också, jag får helt enkelt vara hemma och tråka hela kvällen.

och bara för att jag tyckte synd om mig själv så har jag en blåbärspaj i ugen som väntar på mig ;) och till det ska jag ha vaniljglass, mums!

imorgon blir det en bra dag, skola från 8-9. sen hem och duscha osv, halv 11 ska jag vara hos tandläkarn och kolla upp min tandvärk. och sen då klockan blir halv ett bär det av till luleå för att shoppa lite :D vi ska stanna och äta middag där också, trevligt ;p nu ska jag gå och kolla till pajen..



hittade en väldigt charmig bild ;D mor och dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0