Cause boy, you came around and you knocked me down



känner mig en aning förvirrad och borta just nu, men samtidigt ändå glad. livet rullar på och ja känner mig starkare och starkare för varje dag. även fast det kommer dagar då allt bara brister, men det är väl så det är. hade jag inte haft mina underbara vänner så hade ja gått under. saknar allex och carro nu faktiskt, tycker dom kan komma hem snart. men nu är det inte länge kvar hoppas jag :)

idag har ja varit ledig, och gissa vad ja gjort?! sovit hela dagen. jag behövde det, har festat varje helg fast ja jobbat så det tar på krafterna har ja märkt. och samma blir det i helgen, men skit samma :) det är ju pdol och det ska inte missas pga jobb inte. så nu längtar ja till fredag som bara den! :)

blev så uttråkad efter palten hos farmor så ikväll har ja varit till anna och jimmy och kolla på deras nya hus, svinmysigt. nu vill jag också flytta och stå på mina egna ben, men det skulle ja aldrig palla ensam. aldrig.. får vänta med det helt enkelt. 

magen knorrar även fast ja tryckte i min 6 paltar, så nu ska ja göra varma mackor tror jag. och sen se OC som jag inte vågat mig på sen jag blev kvar här hemma ensamen. måste upp före fan imorgon fast ja går kväll. måste ha tag i tandregleringen för nu är det inte roligt i min mun, börja få panik. måste få en tid snarast!

aja, natti dårå.


Kommentarer
Postat av: Allex

jag saknar er där hemma, själv blir jag bara sämre oc sämre för varje dag. ångesten håller på att ta livet av mig snart..

2009-07-25 @ 14:07:54
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0